جراحی بینی مشاوره در واتس اپ

فواید میکرودرم

درباره فواید میکرودرم

فواید میکرودرم : در روش میکرودرم ابریژن یا میکرودرم ابریشن ، کل سطح پوست را در معرض تماس با یک ماده معدنی بی ضرر که همان پودر اکسید آلومینیوم می باشد قرار می دهند. بی ضرر بودن ماده به کار گرفته شده در میکروابریژن خود از فواید میکرودرم به شمار می رود. پودر با داشتن کریستال های ریز موجب می شود که پوست ساییده شده و بافت های مرده از بین رفته و ترمیم پوست فعال گردد. ( جوانسازی )

فواید میکرودرم

فواید میکرودرم چیست؟

•  میکرودرم برای جای جوش : فرورفتگی ها و لک های ناشی از جوش ها و جای آکنه ، با میکرودرم قابل رفع است.  طی جلسات لازم، پوست صاف و بدون لک خواهد شد.
  • جوان سازی پوست : از این روش در درمان چروک های سطحی و کم عمق پوست می توان  استفاده کرد.
  • قوام کلی پوست پس از چند جلسه درمان بهتر خواهد شد ولی چروک های خیلی عمیق با این روش درمان نمی شوند و این که پوست شفاف تر و محکم تر می شود، از دیگر فواید میکرودرم می باشد.
  • لک های پیری یا کبدی : نور آفتاب باعث لکه های پیری می شود و یا در سنین بالا در پوست های روشن دیده می شوند. این لک ها با میکرودرم ابریشن از بین می روند.
  •  لک های حاملگی: ازمهم ترین فواید میکرودرم ، کمرنگ یا محو کردن لک های حاملگی است.
  • جای جوش (اسکار) آبله مرغان: در صورتی که اسکارها زیاد عمیق نباشند، به چندین جلسه درمان هفتگی نیاز دارد.
  • کوچک کردن منافذ پوستی : دیگر فواید میکرودرم این است که منافذ باز پوست را که یکی از شایع ترین مشکلات بانوان است را از بین می برد
  •  برطرف کردن تاتو یا خالکوبی :  تاتو و خالکوبی های سطحی پوست را می توان با این روش  درمان کرد.
  •  تمیز کردن پوست و از بین بردن جوش های سرسیاه : به از بین بردن جوش های سر سیاه بسیار کمک کرده و موجب کاهش جوش های سر سیاه پوست می شود.
  • چروک گردن : برای درمان چروک های ناحیه گردن و ضایعات این ناحیه نیز می توان از میکرودرم استفاده کرد.
  • پس از انجام میکرودرم ابریژن ، تا حدامکان زیر نور آفتاب قرار نگیرید و در صورت نیاز از کرم ضدآفتاب به میزان کافی استفاده کنید.

مراقبت های بعد از میکرودرم

در ذیل به تعدادی از مهم ترین مواردی که باید در جهت دستیابی به بهترین نتایج از میکرودرم ، بعد از انجام این روش جوانسازی رعایت کرده و انجام دهید اشاره کرده ایم:

از قرارگیری در معرض نور مستقیم خورشید خودداری نمایید:

استفاده از کرم ضدآفتاب از جمله مهم ترین مراقبت هایی است که باید بعد از میکرودرم به آن توجه ویژه شود.

پوست شما بعد از انجام میکرودرم به اندازه یک لایه نازک تر می شود؛ از همین رو احساس درد و سوزش در صورت عدم استفاده از کرم ضدآفتاب در شما وجود خواهد داشت.

همچنین اگر به طور مستقیم در معرض اشعه ماورا بنفش خورشید قرار بگیرید ممکن است رنگ پوست تان تغییر کند.

صورت خود را بلافاصله بعد از میکرودرم با استفاده از کلاه و ضد آفتاب پوشش دهید.

تمیز نگه داشتن پوست الزامی است:

بعد از میکرودرم می توانید از لوازم آرایشی استفاده کنید اما توصیه پزشکان متخصص کلینیک زیبایی بنیتا به افراد این است که بلافاصله بعد از اتمام کار، آرایش نکنند.

برای مراقبت هرچه بهتر پس از میکرودرم، به پوست خود حدود 24 ساعت استراحت دهید.

برای جلوگیری از سرعت بخشیدن به روند پیری از لوازم آرایشی که استاندارد بوده و از وزارت بهداشت مجوز دارند استفاده نکنید.

از پماد ضدالتهاب استفاده کنید:

پوست شما بعد از میکرودرم مخصوصاً جلسه آخر، بیش از حد تصورتان نازک شده و همانطور که گفتیم در این روزها بیشتر از هر زمان دیگری التهاب و سوزش را تجربه خواهید کرد.

به منظور تسکین هرچه بهتر این التهاب و سوزش توصیه می شود که از کرم های ضدالتهاب بهره بگیرید.

استفاده ازکرم های ضدالتهاب موجب تسریع روند ترمیم پوست شما می شود.

کرم هایی که پزشک برای تان تجویز کرده است را طبق دستور پزشک مصرف کنید. در صورت بروز مشکلات پوستی و چنانچه پزشک کرمی را برای تان تجویز نکرده بود می توانید از زینک اکساید بهره بگیرید.

این کرم با بیشترین سرعت و کم ترین عوارض ممکن التهاب و سوزش پوست شما را کنترل می نماید.

هزینه میکرودرم

هزینه میکرودرم بستگی به موضع درمان و تعداد جلسات مورد نیاز متفاوت است.

ثبت نام
بازخورد درون خطی