لاغری بدون جراحی

لاغری بدون جراحی

لاغری بدون جراحی : یکی از عواملی که موجب جذابیت بیشتر افراد و افزایش اعتماد به نفس آن ها می شود، لاغری و تناسب اندام است.

 

لاغری بدون جراحی

 

افراد در گذشته برای دستیابی به تناسب اندام روش های بسیاری همچون گرفتن رژیم های غذایی سخت و انجام ورزش های سنگین را امتحان می کردند و در صورت نتیجه نگرفتن تن به انجام جراحی های تهاجمی و خطرناک می دانند که بعضاً با عوارض وحشتناکی برای آن ها همراه بود.

امروزه و با پیشرفت علم پزشکی و تکنولوژی جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد، چنانچه با گرفتن رژیم های غذایی و ورزش کردن قادر به کاهش سایز نشده اید یا اصلاً زمانی برای ورزش کردن ندارید، کلینیک زیبایی بنیتا با بهره گیری از جدیدترین تکنیک روز آمریکا و استفاده از دستگاه کوترا ترواسکالپ ، لاغری و کاهش سایز را در مدت زمان بسیار کوتاه برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

لاغری بدون جراحی

 

عملکرد دستگاه cutera truSculpt به چه صورت است؟

ترواسکالپ بروزترین و مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا در زمینه لاغری بدون جراحی است که بدون در نظر گرفتن سطح آمادگی و شکل بدن تان، تنها در سه مرحله ای که در ادامه برای تان توضیح داده خواهد شد شما را به سایز ایده آل خواهد رساند.

  • حالت اول: آماده سازی

این دستگاه در ابتدا از حرکات پیچشی برای ایجاد تحمل در برابر انقباض عضلات، کشش آن ها و همچنین گرم کردن ماهیچه ها استفاده کرده و به این ترتیب موجب به حداکثر رساندن نتایج چربی سوزی می شود.

 

لاغری بدون جراحی

 

  • حالت دوم: لحن

در این مرحله عملکرد دستگاه موجب انقباض عضلات شده و آن ها را تا حد خستگی نگه می دارد و پس از آن، با شل نمودن عضلات موجب تقویت استقامت و افرایش قدرت عضلات می شود.

  • حالت سوم: مجسمه سازی

با منقبض کردن عمیق، سریع و پی در پی عضلات، موجب افزایش سرعت متابولیسم پایه یا بی ام ار شده و توده عضلانی ایجاد می کند.

 

 

درباره کلینیک زیبایی بنیتا

همانگونه که می دانید امروزه روش های بسیاری برای دستیابی به زیبایی بیشتر و برطرف کردن نقوصی که موجب کاهش اعتماد به نفس افراد می شوند وجود دارد و کلینیک های زیبایی متعددی در تهران و شهرهای دیگر به انجام آن ها مبادرت می ورزند.

افراد باید توجه داشته باشند که حتی داشتن مجوز دلیلی بر صلاحیت این کلینیک ها نبوده و باید با انجام تحقیقات لازم کلینیکی را برگزینند که دارای کادری مجرب بوده، از بهترین و بروزترین مواد ، تکنولوژی و دستگاه ها استفاده کرده و کارنامه موفقیت آمیزی داشته باشد.

کلینیک زیبایی بنیتا که پیشرو در زمینه ارائه انواع خدمات زیبایی به افراد می باشد، اولین کلینیک زیبایی در ایران است که از دستگاه کوترا ترواسکالپ ساخت ایالت متحده برای لاغری افراد بهره می گیرد، برای مشاهده نمونه کارهای انجام شده توسط این کلینیک می توانید به اینستاگرام کلینیک زیبایی بنیتا مراجعه کنید.

 

 

مقالات مرتبط

0 0 آرا
امتیاز دهی
ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چاپ صفحه