لیزر موهای زائد در تهران

کسانی که در تهران زندگی می کنند و قصد انجام لیزر موهای زائد در تهران را دارند بهتر است برای به دست آوردن نتیجه ایده آل از لیزر موهای زائد ، باید در ابتدا به بهترین کلینیک زیبایی و لیزر مراجعه کنید. اما ممکن است برای افراد متقاضی برای این کار هستند این سوال ایجاد شود که چگونه می توان بهترین کلینیک زیبایی تهران را انتخاب کرد یا بهترین مرکز لیزر تهران کجاست ؟ در این مقاله از سایت کلینیک پوست و مو و زیبایی بنیتا بهترین و مجهز ترین مرکز زیبایی در تهران قصد داریم درباره رفع مو های زائد با لیزر در تهران و نحوه انتخاب بهترین مرکز توضیحاتی را مطرح کنیم، برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

لیزر موهای زائد در تهران

لیزر موهای زائد چیست ؟

لیزر موهای زائد در تهران به فرآیند از بین بردن موهای ناخواسته ای که در نواحی گوناگون بدن مثل پشت لب، گردن، پیشانی، شکم، صورت، دست ها، ناحیه تناسلی، پاها، چانه و غیره رشد می نمایند از طریق از بین بردن فولیکول مو به وسیله مواجهه با پالس های نور لیزر گفته می شود. افراد در گذشته برای از بین بردن موهای زائد بدن شان از روش هایی مانند استفاده از کرم و محلول های شیمیایی، پودر های موبر، موچین، بند انداختن، اپیلاسیون و غیره بهره می گرفتند که همه این روش ها نه تنها موقتی بودند بلکه امکان تیره شدن و شل شدن پوست و همچنین ایجاد حساسیت در اثر استفاده از آن ها برای افراد وجود داشت.

عملکرد لیزر موهای زائد در تهران به چه صورت است ؟

اصل و مبنای کلی عملکرد لیزر برای از بین بردن مو های اضافه ، گرماکافت نوری می باشد که طول موج مشخصی از نور را با طول مدت پالس تطبیق داده و به این ترتیب بر روی بافت های هدف اثر بهینه خواهد گذاشت به نحوی که حداقل تاثیر بر روی بافت های مجاور گذاشته شود. نور لیزر موجب تاثیرگذاری بر روی هر چیز تیره شده، به آن حرارت داده و در نهایت آن را می سوزاند. هنگامی که موی تیره رنگ حرارت می بیند فولیکول آن آسیب دیده و نهایتاً از بین می رود. ملانین ماده ای است که به طور طبیعی در ساقه و فولیکول مو وجود دارد، این ماده با جذب نور لیزر به خود و تبدیل آن به انرژی گرمایی موجب سوختن ریشه مو می شود؛ زیرا نور تابشی را به خود جذب نموده، آن را به انرژی گرمایی تبدیل کرده و دمای آن را تا حد زیادی بالا می برد.

تعداد جلسات لازم برای لیزر موهای زائد در تهران در کلینیک بنیتا

موهایی که در بدن وجود دارند دارای یک چرخه استراحت و رشد هستند، بیشتر موها در مدت زمان معینی در فاز استراحت بوده و تعداد اندکی از موها در فاز رشد هستند. اگر فولیکول مو در هنگام رفع مو های اضافه با لیزر در فاز استراحت باشد بدیهی است که اشعه تابشی لیزر بر آن موثر واقع نخواهد شد، دلیل نیاز به چند جلسه لیزر درمان با فواصل زمانی معین همین مسئله می باشد. در هر جلسه لیرزی که انجام می شود تعدادی از فولیکول های فعال سوزانده شده و از بین رفته و بعد از گذشت چند مرحله تمامی موها از بین خواهند رفت. با وجود اینکه لیزر موهای زائد در تهران روشی تقریباً دائمی برای از بین بردن موهای زائد بوده و از رشد مجدد آن ها تا حد زیادی جلوگیری می نماید اما حدود 20 تا 30 درصد امکان بازگشت موهای زائد ریخته شده وجود دارد به همین دلیل بهتر است افراد در فواصل زمانی تعیین شده توسط پزشک برای تمدید آن اقدام کنند.

انتخاب بهترین کلینیک زیبایی در تهران

  • برای انتخاب یک کلینیک لیزر موهای زائد در تهران می توانید در گوگل جستجو نمایید یا از دوستان وآشنایان خود پرس و جو کنید.
  • پس از تهیه لیستی از بهترین کلینیک های لیزر مو درباره آن ها تحقیق کنید.
  • پس از انتخاب کلینیک مورد نظر خود برای مشاوره به آن جا رفته و درباره دستگاه های لیزر و سوالاتی که دارید مشاوره کنید.

لیزر موهای زائد در تهران

ویژگی های بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران

  1. یک کلینیک لیزر فولیکول های زائد خوب باید مجهز و معتبر باشد.
  2. پزشکان مجربی برای انجام لیزر در آن کلینیک فعالیت کنند.
  3. در جلسه مشاوره تمامی نکات مربوط به انجام لیزر را به فرد توضیح دهند.
  4. کادری که در آن مجموعه فعالیت می کند باید رفتار مناسبی با مراجعین داشته باشد.
  5. پزشک با توجه به رنگ و نوع پوست فرد بهترین دستگاه را به او معرفی کنند.
  6. در کلینیک حفظ سلامت بیمار را اولویت کار خود قرار داده و صرفا به فکر منافع شخصی خود نباشند.

پس از اینکه کلینیک مورد نظر خود را انتخاب کردید حال می خواهیم به سوالات متداولی که هنگام مراجعه برای لیزر موهای زائد در تهران  پرسیده می شود بپردازیم.

لیزر چگونه باعث از بین رفتن موهای زائد می شود ؟

لیزر مو زائد با قرار گرفتن بر روی ناحیه مورد نظر پرتوهایی را وارد بدن می کند، این پرتوهای پس وارد شدن به آن ناحیه به گرما تبدیل می شود، گرمای تولید شده توسط پیگمنت های مو جذب شده و با بالا رفتن میزان گرما پیکمنت ها و پیاز مو از بین می رود به این ترتیب موهای زائد بدن از بین می رود.

آیا لیزر موهای زائد در تهران  درد دارد ؟

باید بگوییم برخی از نقاط بدن که موهای ضخیم دارد مانند زیر بغل و بیکینی با کمی درد همراه است اما برای اینکه فرداحساس درد نداشته باشد توصیه می شود از پمادهای بی حس کننده حاوی لیدوکائین استفاده کنند.

لیزر موهای زائد در تهران

آیا لیزر جهت از بین بردن موهای زائد عوارض دارد ؟

باید بگوییم اگر برای انجام لیزر موهای زائد در تهران به بهترین کلینیک زیبایی مراجعه نمایید و مراقبت های قبل و بعد از آن را رعایت کنید دچار عارضه ای نخواهید شد.

چگونه لیزر در رفع موی ناخواسته عمل می کند ؟

پزشک دستگاه لیزر دستی را روی پوست فشار می دهد. بسته به نوع لیزر، ممکن است از دستگاه خنک کننده یا یک ژل خنک برای محافظت از پوست و کاهش خطر عوارض جانبی استفاده شود. هنگامی که پزشک لیزر را فعال می کند، لیزر نوری منتشر می کند و از پوست به فولیکول مو منتقل می شود. انرژی نور حرارت ایجاد می کند. گرمای شدید تولید شده توسط رنگدانه (ملانین) مو جذب می شود و به فولیکول مو آسیب می زند. تخریب فولیکول رشد مو را مهار یا به تأخیر می اندازد. اگرچه لیزر موهای زائد در تهران به طور موثری رشد موها را برای مدت طولانی به تأخیر می اندازد، معمولاً منجر به حذف دائمی مو نمی شود. چندین جلسه لیزر و درمان های نگهدارنده برای از بین بردن موهای اولیه نیاز است. از بین بردن موهای زائد با لیزر برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند بسیار موثر است ، اما می توان آن را با موفقیت در انواع پوست استفاده کرد.

مزایای لیزر موهای زائد در تهران در کلینیک بینتا

دقت : لیزر می تواند به طور انتخابی موهای درشت و تیره را بدون آسیب زدن به پوست اطراف ناحیه درمان هدف قراردهد. هر پالس لیزر کسری از ثانیه طول می کشد و می تواند موهای زیادی را از بین می برد.

قابل پیش بینی بودن : اکثر بیماران به طور متوسط پس از سه تا هفت جلسه رفع دائم موی زائد را خواهد داشت.

تجربه درد بسیار کم  : بهتر است بدانید که میزان دردی که افراد طی این پروسه تجربه می کنند در هر ناحیه از بدن با قسمت های دیگر متفاوت می باشد ، همچنین آستانه تحمل درد در هر فردی متفاوت بوده و هر شخصی با دیگری به یک اندازه درد را احساس نخواهد کرد. اما باید بدانید که میزان درد همراه با لیزر ،  امروزه با پیشرفت لیزر موهای زائد به صفر می رسد. البته برخی دستگاه ها همراه با احساس درد خواهند بود که با استفاده از بی حسی های موضعی می توان آن را به مقدار قابل توجهی کنترل کرد.

مناسب برای تمامی نقاط بدن : جالب است بدانید که شما می توانید لیزر زائد موهای خود را در هر ناحیه از بدنتان نیز انجام دهید ، برای مثال صورت ، پا و پشت ، زیر بغل و خط بیکینی از جمله نواحی می باشند ، که می توان با استفاده از لیزر موهای زائد آن ها را نیز از بین برد.

مو های زیر پوستی : اگر نگران موهای زیر پوستی خود هستید ، باید بدانید که لیزر موهای زائد ، مو ها را از ریشه تخریب خواهند کرد ، در واقع دیگر جایی برای رشد نخواهند داشت. در صورتی که پس از شیو یا اپیلاسیون فولیکول های مو در محل خود باقی می مانند ، که به احتمال زیاد به هنگام رشد تغییر مسیر داده و عفونت می کنند.

تاثیر فوق العاده در حذف موهای زائد : اشعه لیزرب به عمق پوست نفوذ خواهد کرد ، در نتیجه فولیکول های مو را هدف قرار داده اند و آن ها را از بین می برند.

سرعت بالای درمان : در ابتدا باید بدانید که سرعت درمان در هر فردی با توجه به فاکتور های گوناگون همچون وسعت محل درمان نیز بستگی دارد ، بنابراین نتایج حاصل از ان بلافاصله و در مدت زمان کوتاه نمایان می شود.

چگونه مناسب ترین و بهترین لیزر موهای زائد در تهران را انتخاب کنیم ؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در ذهن مراجعه کنندگان عزیز به وجود آید این است که چگونه از میان دستگاه های مختلف لیزر بهترین آن ها را انتخاب کنیم؟ جواب این سوال بسته به اینکه بخواهید تنها بخش کوچکی از بدن را مانند زیر بغل یا صورت را لیزر کنید یا از مو های زائد کل بدن خود خلاص شوید ، از چند صد هزار تا چند میلیون تومان ارزش دارد ، چرا که اگر اشتباهاً به مراکزی که دستگاه لیزر خوبی ندارند یا از آی پی ال نامناسب استفاده می کنند ، مراجعه کنید ، پولی که پرداخت می کنید را از دست می دهید و مو های زائد نیز بعد از گذشت چندین ماه رشد می کند و باز می گردد. پس مهم ترین نکته در انتخاب لیزر مناسب این است که در مورد نوع و کیفیت دستگاه لیزر جایی که قرار است برای لیزر موهای زائد خود به آن مراجعه کنید ، اطمینان پیدا کنید. در حال حاضر یکی از بهترین و مناسب ترین دستگاه های رفع مو های زائد ، لیزر کوترا می باشد که با کمترین تعداد جلسات درمانی و اثر بخشی بسیار بالا و درد کمتر ، نسبت به لیزر های دیگر ؛ توانایی از بین بردن انواع موهای زائد و حتی موهای زیر پوستی را از بین می برد.

ماندگاری نتایج لیزر موهای زائد در تهران 

نتیجه لیزر با تخریب فولیکول مو دائمی خواهد بود. هنگامی که فقط به فولیکول مو آسیب وارد شود، مو دوباره رشد می کند. رشد مجدد مو به چرخه رشد مو در هرفرد بستگی دارد. رشد مو در بعضی افراد سریع تر از دیگران است. مو در مرحله استراحت آهسته تر از مویی رشد می کند که در مرحله دیگر چرخه مو قراردارد. در بیشتر موارد، رشد مجدد مو پس از چند ماه انتظار می رود. در این زمان، جلسات بیشتری برای رفع موی ناخواسته تعیین می شود.

در جلسه مشاوره

اهداف و انتظارات متقاضی از لیزر، سلامت عمومی و سایر شرایط پزشکی، حساسیت های دارویی، داروهای فعلی، ویتامین ها، مکمل های گیاهی ، الکل، تنباکو و مصرف مواد مخدر، جراحی های قبلی، نتایج احتمالی و تعداد جلسات صحبت خواهد شد. بسته به نوع پوست، ضخامت و رنگ مو، اندازه و محل ناحیه تحت درمان و زمان درمان، جراح ممکن است از یک یا ترکیبی از دستگاه های مختلف لیزر موهای زائد در تهران استفاده کند.

رعایت ایمنی

هنگامی که لیزر درمانی انجام می شود، ضروری است که همه افراد داخل اتاق درمان، شما و کارکنان از عینک محافظ یا عینک استفاده کنند. در حالی که درمان انجام می شود ورود به اتاق کاملاً کنترل می شود.

 

چه کسی کاندیدای بسیار خوبی برای رفع مو های زائد است ؟

عوامل مختلفی باعث می شود تا کسی کاندید مناسبی برای لیزر موهای زائد در تهران باشد. برای درک این عوامل ، درک نحوه کار لیزر هنگام هدف قرار دادن مو مهم است. لیزر نوعی نور پالس یا ضربان دار بسیار شدید است. این نور ملانین موجود در مو – رنگدانه مو- را هدف قرار می دهد. لیزر با هدف قرار دادن ملانین قادر است بدون آسیب به پوست فولیکول مو زیر پوست را تجزیه کند. با توجه به این نکته ، موهای خاص و انواع پوست شما در اثر بخشی رفع مو های اضافی با لیزر تفاوت ایجاد می کند. موی تیره و درشت ایده ال است. اما رفع مو های اضافی با لیزر با روند تغییر در تکنولوژی می تواند بر روی برخی از انواع موهای نازک نیز موثر باشد. موهای بور و ریز را نمی توان هدف قرار داد. اپیلاسیون برای پوست های روشن انتخاب بهتری است. افرادی که پوست تیره تر دارند یا به راحتی برنزه می شوند ، ممکن است نتیجه مطلوبی را نداشته باشند. زنان باردار یا شیرده باید از رفع مو های اضافی با لیزر خودداری کنند تا به کودک آسیب نرسد. حتی اگر هیچ مدرکی دال بر اثبات آسیب احتمالی وجود ندارد، بهتر است محتاط باشید. به طور کلی می توان گفت همه اشخاص اعم از زنان و مردان می تواند در تمام قسمت های بدن خود از رفع مو های اضافه بدن استفاده کند ، هر چقدر رنگ موها تیره تر باشد ، لیزر بر آن تاثیر بیشتری می گذارد. البته ویژگی های فردی هر فرد نیز باید در زمان انجام این پروسه در نظر گرفته شود تا نتیجه مطلوب دریافت شود. به طور معمول برای انجام این پروسه متقاضی باید حداقل 12 سال داشته باشد.

 

اقدامات قبل از لیزر موهای زائد در تهران

  1. افراد باید به مدت 4 هفته قبل از انجام لیزر از اپیلاسیون کردن خودداری کنند.
  2. کسانی که قصد انجام لیزر دارند نباید تا مدتی در معرض مستقیم نور خورشید قرار گیرند.
  3. در صورت خارج شدن از خانه حتما از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.
  4. شما باید حداقل به مدت 2 هفته قبل از لیزر از برنزه کردن پرهیز کنید.
  5. افرادی که قصد انجام لیزر دارند باید 24 ساعت قبل ناحیه مورد نظر را تیغ بزنند.
  6. بهترین دکتر لیزر موهای زائد در تهران می گوید ، بیماران باید 30 دقیقه قبل از شروع جلسه در کلینیک حضور داشته باشند.
  7. در ناحیه مورد نظر از هیچ گونه لوازم آرایشی استفاه نکنید.
  8. اگر بیماری خاصی دارید یا از داروهای خاصی به طور مرتب استفاده می کنید پزشک خود را در جریان بگذارید.
  9. بهتر است قبل از مراجعه به کلینیک جهت انجام لیزر استحمام کنید.
  10. حداقل به مدت 2 ساعت قبل از شروع لیزر از انجام فعالیت هایی که باعث بالارفتن فشار خونتان می شود اجتناب نمایید.

مراقبت های پس از استفاده از لیزر در کلینیک بنیتا

  • افراد می توانند به منظور کاهش درد از کمپرس یخ استفاده کنند.
  • می توانید جهت رفع تورم و قرمزی از ژل آلوئه ورا استفاده کنید.
  • پس از انجام لیزر باید در مقابل نور خورشید از کرم ضدآفتاب استفاده کنید زیرا پس از لیزر،  آسیب پذیری ناحیه مورد نظر در برابر آفتاب بیشتر می شود.
  • به مدت 48 ساعت پس از انجام لیزر باید از رفتن به استخر و سونا پرهیز کنید.
  • طبق گفته های بهترین متخصصان کلینیک بنیتا بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران ، بهتر است حداکثر تا 48 ساعت از دوش با آب داغ پرهیز نمایید.
  • افراد بعد از گذشت 48 ساعت می توانند از لوازم آرایشی در ناحیه تحت درمان استفاده کنند.
  • اگر پس از انجام لیزر احساس درد داشتید با اجازه پزشک از دارو استفاده کنید.
  • پس از انجام لیزر از انجام فعالیت های سنگین که باعث می شود عرق کنید اجتناب نمایید.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم مقالات جامعی درباره مراقبت های قبل و بعد از آن تهیه شده است که افراد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آن ها مراجعه کنند و با رعایت ان نتیجه ایده آلی کسب کنند.

لیزر موهای زائد در تهران

هزینه لیزر موهای زائد در تهران چقدر می باشد ؟

هزینه لیزر مو زائد در تهران با توجه به دستمزد پزشک ، نوع دستگاه و تعداد شات ها ، ناحیه تحت درمان ، تعداد جلسات مورد نیاز برای مراجعه ، هزینه کرم های تجویز شده و غیره تعیین می شود.

مقالات مرتبط

0 0 آرا
امتیاز دهی
ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چاپ صفحه